კავშირზე, რწმენაზე, თოჯინასა და პითაგორაზე

სიგარეტის სავსე ყუთი სავსე ნაგვის ურნის პროპორციულია – (ც) თვითმარქვია პითაგორა

photomanipulation,rope,surreal,wow,inspirational,manipulation-e850d315e864409fb3ac9ce5e6188991_h

 

დიდი ხნის წინ კარგი ცხოვრება გადავწყვიტე. ეს იყო ჩემს ბავშვობაში, როცა სათამაშო თოჯინას ფეხსაცმლის საწმენდი ნაჭრისგან კაბა შევუკერე დ არ მოერგო. მაშინ მივხვდი, რომ მატერია არაა სანდო, თუ თვალის ზომა არ გიჭრის და წიგნები გადავშალე. მას შემდეგ, პერიოდულად ვშლი. როგორც ვშლი, ისე ვხურავ და ბედნიერი ვარ, თუ ჩემს წარმოსახვას თითო, არარეალურ სურათს მივუმატებ. ასეც ხდება ზოგჯერ. როცა არ ხდება, უბედურებისგან თითები მეკრუნჩხება და ფრჩხილებს ვიჭრი, ჩემი ძმის “კუსაჩკით”. დიახ, ჩემი ძმის, რადგან “კუსაჩკა” რომ გქონდეს, უნდა მოიპოვო. დიდი ხანია, მიღებული საგნების დამსახურებაზე ვფიქრობ. დავიმსახურე თუ არა ის ლეპტოპი, წინ რომ მიდევს და თითებით ზედ ვაკაკუნებ. დავიმსახურე თუ არა ის ფეხის სიგრძე, რაც მაქვს, ან თუ მეტი მეკუთვნოდა, ვინ “დამიჟოშკა”?!

საკუთარ თავში დასმულ კითხვებს არავინ არასდროს პასუხობს. მხოლოდ შენ შეგიძლია დააჯერო საკუთარ თავს, რომ ვიღაც მისტიურმა ნიშანი მოგცა. ბევრჯერ მიცდია, ჩემი შინაგანი კარმით სხვასთან უხილავი კავშირი დამემყარებინა. მიცდია რა, როცა ძალიან მენატრებოდა ვინმე, მის სახელს ვიმეორებდი და ვამბობდი: “მენატრები”, “მენატრები”. მაშინ მჯეროდა, რომ თუ მართლა რაიმე ილუზიური და პარანორმალური არსებობს, იმ ადამიანისგან პასუხს გავიგებდი. მაგრამ ჩემი ფეხები. ამიტომ ერთ დღესაც ყველაფერს შევაფურთხე და როცა ვინმე მენატრებოდა, პირდაპირ მესიჯს ვწერდი. ეს უფრო სანდოა, კავშირზე გადიხარ და შედეგსაც იღებ.

ნებისმიერ ადამიანს უნდა, მის იქით არსებული სამყაროს არსებობა დაიჯეროს. და თუ მისი რწმენა ძლიერია, ზევსმა ამის უნარი ჭეშმარიტად ჩაგვინერგა, მოგეჩვენება.

მე არაფერი მქონდა სათქმელი. მხოლოდ ქართულ ლექსიკას და გრამატიკას ვავარჯიშებდი და იმედი მქონდა, წერის დროს აზრი და სათქმელი დაიბადებოდა, მაგრამ არა. ჰაერიდან არაფერი იბადება. სანამ წერას დაიწყებ, სათქმელი უნდა გქონდეს. ვინმესგან პასუხი რომ მიიღო, ჯერ შენი კითხვა უნდა იცოდეს. თოჯინას კაბა რომ შეუკერო, ჯერ ზომები უნდა აუღო.

 

 

 

Leave a Reply

